21:22.



Jag och en av mina fina chefer i onsdags på vår AW.

Igår mådde jag inte alls bra så jag gick hem från jobbet. Fick sjukt ont i magen från ingenstans och började svettas och vilja kräkas - därför åkte jag hem. Det var ett väldigt bra beslut! 

Imorse vaknade jag pigg och kry så jag och mamma åkte till Vällingby och shoppade. Köpte massa fint! Älskar när man hittar saker som passar och som inte kostar en förmögenhet. Märkeskläder i all ära men jag tycker det är askul att köpa plagg på Bik Bok, H&M, ZARA och så vidare. Är nu hemma och har packat färdigt - vi åker ju till Grekland imorgonbitti!! Ska åka hemifrån 04:30 inatt så man lär vara helt slut men det är inte direkt synd om oss =). Det ska verkligen bli helt underbart att få en veckas solsemester med mamma. 



TA HAND OM VARANDRA! Kramas hårt. Berätta vad du känner. Vänta inte med något - man vet aldrig när det tar slut.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0