ALLT SOM JAG KÄNNER.

ÄNTLIGEN är min stora kärlek hemma igen. Han var borta i nästan en vecka och det kändes verkligen i mig.
 
Vi möttes upp när jag slutade igårkväll och gick tillsammans till Hotellet där vi blev ett stort gäng som hängde. Jag åt sjukt gott kött och njöt av några timmar på den mysiga innergården. Det är så himla segt att sluta halv sex varenda dag och missa all tid utomhus - det gäller alltså att verkligen ta vara på kvällarna.. Runt niotiden åkte vi hemåt och jag fick en present. Alla ni som känner mig vet att jag ÄLSKAR parfymer, krämer, body splashes och ja, allting som doftar gott. Fick därför en perfekt liten ask från Chloé och blev sååå glad! Jag har velat ha den superlänge och nu är den äntligen min. 
 
Imorse var vi ute och SPRANG. Jag blev medtvingad och gnällde först jättemycket men jag blev övertalad. Fuskade dock en del och gick lite men det var bättre än ingenting i allafall.. =) Skönt efteråt!
 
Varje gång jag och Jerry varit ifrån varandra och äntligen ses igen blir jag kär på nytt. Om, om, om och om igen. När vi skulle mötas igår var jag nästan nervös, och det är så fantastiskt att känna såhär. Jag är otroligt tacksam över att jag har dessa känslor inom mig - jag tror inte att alla människor kan älska såhär intensivt och så starkt. Vi låg i sängen hela kvällen och bara pratade, skrattade och var nära. När vi tjafsar eller bråkar gör vi det med bravur. Alltså det kan skrikas och gråtas och slås i dörrar, men sedan går det över och vi blir alltid vänner. Vi somnar aldrig osams eller drar hemifrån utan att ha pratat ut, och det är faktiskt något nytt för mig för jag har alltid varit den som bara dragit ut och gråtit för mig själv. Nu har Jerry nästan tvingat mig att verkligen få saker ur mig och det är ju mycket enklare, skönare och bättre för båda två. Så ja, vi kan verkligen bli irriterade på varandra MEN det jag känner för honom är SÅ starkt och passionerat. Kan inte förklara. Det är som att han är en kroppsdel inuti mig jag bara måste ha för att fungera. Som luften i mina lungor eller slagen i mitt hjärta - det bara måste finnas där. 
 
Jag har aldrig varit en lagom person. Under hela mitt liv har det alltid varit väldigt mycket av allting och hela jag är ju ett känslovrak. Jag kan ibland känna mig låg eller besviken utan att veta varför, men oftast är jag väldigt glad och pigg på livet. Det finns inget mellanting! Vet själv om att jag kan vara för mycket ibland, men jag gillar det. Jag vill vara mycket! Det finns inget grått i min värld - bara svart och vitt. Det är därför jag tror att mina förhållanden alltid varit stormiga, men nu med Jerry är det verkligen helt tvärtom. Jag är så trygg! Så lugn och så nöjd men samtidigt sååå löjligt kär. Tröttnar aldrig. Vill bara ha mer, mer och mer. Jag vet att han finns där för mig varje dag - hela tiden. Behöver aldrig söka efter hans bekräftelse. Han visar mig alltid att han är stolt över mig i allt jag gör, och jag känner mig alltid sedd. För första gången i hela mitt liv känner jag mig HELT komplett. Jag saknar ingenting. Suktar inte efter något. Möjligtvis en liten bebis men det får vänta lite =).  
 
Jag har tre grejer jag tror är det viktigaste i ett förhållande för att det ska leva - skrattdialog och tillit. I min värld finns det ingen roligare än Jerry, vi pratar väldigt mycket med varandra och jag litar på honom till 100%. Full pott. Tror dock inte han tycker jag är fullt lika rolig, tyvärr. Har fortfarande lite kiss- och bajshumor men äsch =). Jag tycker i allafall att jag är jätterolig hehe. 
 
För exakt två år sedan träffades vi och jag har haft äran att hänga med den lilla grodan sedan dess. Nu har vi varit tillsammans på riktigt i ett halvår och det har faktiskt varit de mest stabila och framför allt lyckliga månaderna i mitt liv. 


Fanny M
2016-06-02 @ 22:18:40
URL: http://www.fannym.se

NI ÄR BÄST <3

Anonym
2016-06-02 @ 23:00:37

Hur träffades du & Jerry? 😍

Svar: Hej!
Vi träffades på Café Opera där han jobbade förut =). Kram
baraamalin.blogg.se

Danielas Dagbok
2016-06-03 @ 16:06:02
URL: http://ddanielas.blogg.se

vilket härligt inlägg! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0