Åttonde juni.

Trots mitt usla humör igår på vägen ut till Ekerö hade jag en supermysig kväll. Johan kom och hämtade mig i centrum med sin moppe och när vi kom hem hade mamma dukat upp värsta pastasalladen med allt jag älskar i. Sitter just nu och äter lunch - fick med mig matlåda igår och det är så himla skönt att slippa köpa. För det första har jag ingen fantasi så det blir samma sak varje dag och för det andra är det ju dyrt..
 
Jerry kom också ut till ön igår och hängde lite med oss innan vi åkte hem och satte på en skräckfilm. Min pappa tipsasde oss (mest Jerry) om en som heter "Hush" och jag var HELT RASANDE när det hade gått en kvart och jag blev tvingad att se mer. På rikigt - vad är poängen med skräckfilmer? Varför ska man sitta och vara livrädd i över en timmes tid? Jag satt som på nålar och hade en filt att gömma mig bakom men Jerry tyckte jag var skitlarvig. Vi såg INTE klart och jag kommer verkligen inte göra det heller, usch! Ni som gillar thrillers borde dock se den =). Jag gillar mysiga filmer. Gärna draman eller romantiska komedier. Filmer som berör mig - kanske som får mig att känna och gråta, inte skrika av rädsla haha.
 
Ikväll har vi sommarfest med jobbet och vi ska börja med mingel på kontoret följt av lekar osv i Humlan, innan vi går vidare mot Hotellet. Det ska faktiskt bli jättekul! Roligt att träffa alla Middlepointare och extra kul är det såklart eftersom vi ska till Jerpis ställe =). 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0