NY BLOGGPORTAL - MANDERED.MYSHOWROOM.SE

-----------------------------------------> HEJ! Jag har nu flyttat över hela mitt bloggarkiv till Myshowroom, där min blogg heter mandered.myshowroom.se. Ska även köpa ett eget domän så att ni når bloggen via www.mandered.se också, men just nu håller jag på att lära mig allt och ordna så att det inte ser så tråkigt ut.
 
Det känns JÄTTEkonstigt att jag inte ska skriva här mer, men det enda jag brydde mig om när jag bestämde mig var att allt arkiv kunde flyttas över - och det gick! Just nu ser den nya bloggen inte alls så rolig ut men min älskade Fanny (klicka på hennes namn för att komma in direkt på hennes roliga, ärliga och intressanta livsstilsblogg) ska hjälpa mig att fota en ny header samt göra om designen. Jag kan ju absolut ingenting om Myshowroom än, och jag gillar inte att inte ha kontroll men det kommer väl snart precis som med det mesta - det tar bara lite tid.
 
Jag hoppas innerligt att ni vill följa med mig i det här bytet och att ni inte kommer sluta läsa. Den här bloggen finns alltid kvar och allt arkiv är som sagt med på den nya, så det enda som egentligen skiljer sig är adressen och själva portalen. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0