SEPARATIONSÅNGEST.

Hej mina vänner.
 
Sommarfesten igår med jobbet blev riktigt lyckad, men alla är nog extra trötta idag hehe. Jag gick dock hem nästan först av alla (tro det eller ej) så jag mår ändå bra idag. Hade inte velat vakna bakfull och behövt genomlida en hel arbetsdag i det tillståndet. Usch!
 
Jag har just slutat och är på väg till polisen för att hämta ut mitt nya pass - undrar hur fult det är. Såg bilden snabbt på skärmen när jag gjorde det och.. det var ingen vacker syn, men vem bryr sig egentligen. Det känns bara så onaturligt att stå där och le på beställning, ungefär som i skolan när det var klassfoto! Riktigt stelt. 
 
Ikväll hade jag och Jerry bestämt att vi skulle ut och äta bara vi två men jag känner faktiskt att jag hellre är hemma och lagar mat tillsammans. Har lite separationsångest eftersom vi inte kommer ses förrän nästa söndag då jag kommer hem från Grekland. Han åker nämligen till Oslo imorgon och jag ska öppna på jobbet så det blir ingen mysmorgon ihop heller =(.  Aaaahh jobbigt!! Saknar honom redan fastän vi ska ses snart, hehe.. Får försöka tänka att det kommer bli maaagiskt att komma hem till honom igen efter resan men just nu känns det så långt borta. Hur som helst - jag har faktiskt längtat efter den här veckan på Rhodos med mamma och det ska verkligen bli skönt att ligga och lata sig på stranden hela dagarna, äta god mat, dricka somriga drinkar, bli brun och få skratta på det sättet jag bara gör med Mamiano. MYS!!!! Hon är ju såklart min mamma i första hand men också min allra bästa vän jag alltid kommer till om det är något, och som jag kan ha sjukt kul med. Jag hoppas att jag kommer ha lika en fin och tight relation med mina barn i framtiden - det är ju inte alla som har det.
 
Ska lägga all min tid på grodan ikväll så vi hörs imorgon =). Puss o kram!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0