12:54.


Hello från min lunch. 



Tiopoängskväll igår i Mos! Kolla hur snygga mina nya skor är - jag är helt kär. 

Vi strosande runt i butikerna och Jerry köpte massa fina sommarkläder, jag hittade inget förutom skorna men det räckte. Efteråt åt vi tapas på Caliente och jag har aldrig ätit så mycket tror jag, haha. Jerry beställde in TOLV rätter till oss så det fick inte ens plats på samma bord. Typiskt honom. Fick även sällskap av Fanny och Ida en snabbis som skulle bowla. Vi åkte hem och la oss i sängen redan vid halv tio. Imorse drog Jerpan till Malmö för hans fina farmors begravning, och på lördag ska han på jobbresa till Japan. 

Ikväll ska vi ha tjejmys hos mig och med tanke på det här vidriga vädret tycker jag vi förtjänar att äta godis i soffan hihi. 
Vanessa
2016-05-26 @ 16:12:56

Are you Fanny's cousin? Because you look-alike :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0