Bästa mysdagen.



Hello! Idag har jag varit lite småbakis så jag och Fanny har haft en mysdag i stan med lunch och bio. Vi skulle "bara ta en AW igår" efter jobbet men det råkade bli lite mer, hehe. Hade hur kul som helst men åkte hem med Jerpan vid tio för inatt drog han till Japan. Buhuuu!! Hatar när vi är ifrån varandra.. 

Är på väg hem nu och ska åka och handla tacos med Maja, hon ska sova hos mig ikväll. Jag har svinont i magen så kan inte riktigt sitta ordentligt, var förresten hos läkaren häromdagen angående det och det konstaterades att jag har IBS. Visste det nästan innan men har inte orkar ta tag i det.. Nu vet jag i allafall varför jag jämt får magknip och blir förstoppad. Jävla idiotmage!! 



Hoppas ni har en fin helg =). 
Anonym
2016-05-29 @ 11:13:04

Ladda ner Timmy lab på iPhone! Den hjälper dig hålla koll på vad du är mer känslig mot osv :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0