Så var det måndag igen..




Vaknade bredvid Maja igår och vi låg i sängen hela förmiddagen - så skönt. Jag brukar alltid vakna tidigt på helger men igår sov vi till 9-10 och jag blev nästan chockad när jag kollade klockan, var helt borta hehe. 

Fick sedan skjuts hela vägen hem till mormor, jag hade köpt blommor till både henne och mamma eftersom det var mors dag. Stannade där i ett par timmar innan jag gick hem till familjen och dukade, handlade och fixade middag. Tror verkligen mamma blev jätteglad. Hon fick också ett par Nike Run - likadana som jag köpte häromdagen. 

Nu är jag på väg till jobbet och är så jäkla trött. Sov som en kratta inatt och var gråtfärdig ett tag för att jag kände "jag ska snart upp och här ligger jag helt klarvaken", men värre saker har ju hänt.. Saknar Jerry sååå mycket just nu. Hoppas den här veckan går fort.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0