Sista fredagen i maj.

Tidsinställt inlägg.
 
Plocksallad, skratt och tjejmys stod på schemat igår med Maja och Alexandra - mina människor. Somnade i en sked med Maja och vaknade utvilad klockan sex imorse. Att somna tidigt på vardagar är sjukt underskattat!!
 
När jag slutar vid fem ska jag möta Fanny och ta en AW som början på en oplanerad fredagskväll. Det enda jag vet är att vi ska äta sushi och dricka bubbel på NK klockan sex, men därefter står allt oskrivet. Kul! Vi skulle egentligen ha gått på ett event ikväll på Pontonen, men i och med att det ligger vid vattnet lär det ju vara minusgrader hehe och jag HATAR att frysa. Varför känner man sig ful när man blir kall? Känns som att man ser helt annorlunda ut. 
 
Har i allafall haft en väldigt bra sista vecka i maj, och den här helgen kommer nog göra att den känns ännu bättre. Tyvärr åker ju Jerpan bort imorgon igen men jag ska på bio med tjejerna så mig går det faktiskt ingen nöd på. Gillar bara inte att sakna honom hela tiden, men men. 
Chamo
2016-05-28 @ 23:27:27

Har du snapchat?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0