TRÖTTMÖSSA.

Hey ya all!

 


Hoppas ni mår bra =). Vårruset igår gick bättre än förväntat!! Jag och Maja hade ju bestämt innan att vi skulle powerwalka men vi var jätteduktiga och sprang en bra bit tillsammans med vår fina kollega och chef Emilie. Vi hade skitkul och peppade varandra - kan dock inte påstå att jag är någon atlet, haha. Ska däremot försöka ta tag i träningen nu när jag inte längre kan skylla på att mina grejer är på Ekerö.. Får helt enkelt dra med mig Jerpan ut och springa intervaller eller något, det är det enda som har med löpning att göra jag kan tycka är kul. I allafall så är Vårruset ett riktigt roligt och bra uppstyst event! Det var hög musik, instruktörer som höll i en gemensam uppvärmning och picknick efteråt. Cirka 19.000 tjejer sprang och vi från Middlepoint hade på oss SKITsnygga Nike-tröjor med vår logga i vitt på sidan av ryggen - ska visa en bild vid tillfälle. Jerpis hämtade mig efteråt och trots att vi somnade tidigt försov jag mig imorse. PANIK!! Jag måste stängt av mitt alarm i sömnen vilket gjorde att jag vaknade 08:29 och jag brukar gå hemifrån 08.40 - alltså tio minuter senare hehe. Jag hann i tid till jobbet men det är såklart inte roligt att behöva springa till tunnelbanan.
 
Annars är allt bra med mig. Det händer så mycket just nu att jag skulle behöva en kalender för att hålla koll på mig själv och kommande event/resor. Jag gillar att ha många bollar i luften men ibland känns det som att vissa saker går in genom höger öra och direkt ut ur vänster. Måste bli bättre på att skriva ner saker för jag vill ha etthundra procents struktur.
 
Anyway! Nu har jag precis slutat och är på väg till Hotellet för att möta upp my love. Vi ska äta och shoppa i Mall of Scandinavia. Han har aldrig varit där och jag gillar den gallerian extra mycket eftersom jag jobbar på företaget som äger hela skiten. Stolt!! Det finns dock risk för att det är en miljard människor i och med löning, men vi ska ge det en chans =). Jag har bokat bord på min favoritrestaurang Caliente och det ska bli sååå mysigt med en dejtkväll. Vi kommer vara ifrån varandra alldeles för mycket under de kommande veckorna så det gäller att ta vara på varenda lediga minut tillsammans.
 
Ha en svinbra onsdag hörni!! Puss.
 
 
Anonym
2016-05-26 @ 14:43:21

Vart är dina solglasögon ifrån?

Julia
2016-05-26 @ 15:50:35

Åh vart är dina/era brillor i från?? Sjukt snygga är ni!

Svar: De är ifrån River Island! =) Taaack
baraamalin.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0